God morgon =)

Gog morgon, är fortfarande trött. Men det är ju alltid knubbsälar eller hur är det nu igen? haha skoja bara :D
Idag kommer mormor och morfar till USA!!!! awesoooome, men träffar dom inte förns på måndag.. Åh orkar inte vänta mer!

Idag får jag veta vad jag fick på matte provet, får hoppas på broa resultat efter allt slit med plugget senaste två veckorna :) Haha juste, min matte lärare kallar mig "meatball" sen igår när jag var sen till min historia lekiton pga att jag satt och skrev klart provet så skrev han en lapp att ge till min historia lärare
så jag inte får sen ankomst, då skrev han på en näsduk " meatball from math to history" hahaha sen så ga
v jag lappen till min historia lärare ch hon läste lappen och sa "who wrote this? who are meatball" hon trodde typ inte jag var seriöst, liksom en näsduk och meatball.. haha men hon har ingen humor och det är väl inte mitt problem :)
Nu måste jag skynda så jag inte blir sen, orkar verkligen inte springa till skolan.. (slöis) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0