God morgon

Har nu vaknat och håller på att göra mig redo för skola, har en lång dag idag med ett sjukt stort matte prov.. Känner mig hyffsat säker, hade bara 4 fel av 60 frågor på review papprerna. Måste få bra betyg på det här provet så jag håller min första plats i klassen ;) brukar få mellan 98-102% rätt på de flesta matte proven faktiskt.
Och på fredag får vi våra 30veckors betyg, får hoppas på bra resultat så jag för hoppningsvis kanske får komma på topp 100 middagen som skolan har! Men har inga höga förväntningar direkt eftersom de flesta i skolan har topp betyg :) Och mitt historia betyg är ju inte direkt bra haha, usch hatar verkligen historia.
Men så länge jag har 75%+ så är jag nöjd för det är gränsen för att få ha spp (senior privilage pass) så jag kan har mina sov mornar och gå hem tidigare när jag har study hall (hål timme) som jag har ca 5 gånger i veckan. Det är väldigt skönt nu i nya familjen eftersom att det tar ca 5min att gå till skolan, kan typ se mitt hus från skolan så det är super. Nu måste jag skynda mig lite, vi hörs sen :* 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0