Hawaii

Mellan 14-22 mars så var jag och 37 andra underbara utbytesstudenter i Hawaii en vecka. Det var den bästa veckan i mitt liv, har aldrig upplevt och haft så kul! :D Allt var som en dröm.
Vi kom från hela världen och var utbytesstudenter i usa.
Det var 17 norskar, 4 svenskar sen några italienare, spaniorer, tyskar, danskar, switzerland osv.

Vi fick göra så sjukt mycket
den veckan, vi hika upp för Dimond head, som är ett jätte högt berg med världens finaste utsikt. Vi snorklade i en gammal vulkan, vi åt massa god mat, festade, fick lära oss surfa och dansa "hulahula" ;), vi shoppade, åkte på sitesing, besökte Pearl Harbor som är ett ställe i Hawaii som blev bombat under andra världskriget, det är ett skepp som sjönk och ligger kvar i vattnet, vi stog på et plattform över skeppet och kunde se allt. Hur otroligt som helst! Sen solade och bada vi självklart varje dag.

Vi hade super väder varje dag, det regnade en morgon medans vi åt frukost men det störde ju självklart inte oss.
Det häftiga med resan var sammanhållningen mellan alla studenter, vi kändes som en stor familj. Träffade människor som kommer vara vänner för livet där, åh vad kul vi hade tillsammans! :)
Vi åkte även på kryssning och dansa hela natten lång, sista kvällen hade vi även en talang show då jag och 4 tjejer dansade till "Sexy bitch" sen kom 4 killar in och strippade och vi hällde vatten på dom hahaha har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv! Underbara människor :)
Jag delade rum med en tyst, norsk och italienare.

Det enda jag har att säga är att innan ni dör måste ni besöka Hawaii för det är världens vackraste plats!!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0