Jag har världens bästa amerikanska familj

Är så otroligt lycklig att jag bytte familj, att få uppleva usa från den här vinkeln med en så underbar host familj. Jag känner mig verkligen som en familje medlem, som beth dotter och alyssas syster. Med alyssa kan jag prata om exakt allting, vi stöttar alltid varandra och finns alltid där för varandra. Fatta hur lyckligt lottad jag är som får uppleva det här! :D och våra katter, en är blind och döv och den andra jätte rädd för ljud. Jag hatar katter, men dom här katterna är speciella. Speciellt när de berättar att den döva blinda katten Bandet aldrig vart uppe i huset i hela sitt liv, men sen när jag flytta in så går hon upp varje morgon och väntar på mig. Jag är en djur människa och jag tror djuren känner det :) Fast när katterna luktar piss så sparkar ja ner dom från soffan, de hör ju liksom till. 
Tycker även att det är otroligt skönt att jag kan vara mig själv här hemma, de dömmer inte mig för vad jag tror på, för vem jag är eller hur jag klär mig. Här skrattar jag varje dag, busar och gör mina konstiga miner och ljud.. Nu när slutet börjar närma sig så kan jag inte förstå att jag ska lämna min andra familj, hur ska det gå till? hur ska jag säga hej då? det är ju helt sjukt sorligt. Kommer gråta tills tårarna är slut. Jag älskar min amerikanska familj!!! :) Går natten gjorde att jag kom jätte nära Alyssa, vi är som riktiga systrar och det är jätte skönt.

Underbara Alyssa!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0