själv försvar

Ikväll var det en självförsvars "kurs" i kyrkan, tjejerna tyckte jag skulle gå för att jag reser så mycket men tror seriöst inte att efter en "träning" kommer jag minnas vad jag lärt mig och använda de om jag skulle bli attakerad? haha tror att man skulle bli så rädd att man bara gör vad som helst för att springa iväg eller skada de andra människan? tror inte man tänker ba hmmm, nu ska jag göra såhär för att dom lärde mig de? haha det har man nog inte tid att tänka på i den stunden, och enligt mig skulle man nog bara få nytta av den träningen om man gick flera gånger så att "rutinerna" verkligen satt inom sig så man gör allt automatiskt. Det var inte ens nån riktigt tränare som lärde ut allt, utan en tjej i skolan och hennes mamma som kan karate..? haha tycker bara de är så himla larvigt så jag kan bara skratta åt de :) för att anledning till att alla gick verkade vara för att förberada sig för college.. den ni! haha :) farligt att gå på college, och det roliga är att dom verkligen var seriösa med det haha :) amerikaner alltså.. Tur att vi svenskar är så mycke smartare ;) höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0