Sov så gott!

Imorgon har jag sovmorgon igen, får hoppas på fint väder så man kan klä sig lite vårigt. Är så trött på uggs och tjocka tröjor :( Slutar skolan lite tidigare imorgon pga brandövningar eller något. Förra veckan hade vi 4 brandövning tror jag, 3 stycken på samma dag. Väldigt onödigt enligt mig, men det är en regel de har här i amerika.
By the way så håller dom på att bygga om skolan, de ska göra värsta sport arenan på taket om jag förstått det rätt, så från och med nu behöver vi inte byta om inför idrotten, och vi leker bara leker på idrotten så det är nice :)
Säger godnatt med den hära bilden som är lite för mycket Mathilda.. Knäppis :)


Kommentarer
Postat av: mormor

Ses snart!

2011-04-15 @ 07:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0